ירושלים צריכה להחליף את המנעולים

שלום לכולכם ירושלמים מכובדים, אתם בטח חוויתם בחורף האחרון לא מעט קשיים בביתכם. אם זה בהספקת החשמל שלא תמיד הגיע באופן סדיר כמו בימים ללא סופות, אם זה בהגעה מהבית ואל הבית שכן לא מעט דרכים נחסמו בשל הסופה הקטלנית וכמובן גם בפתיחת דלתות.

הסופההקרה שפקדה את ירושלים בסופ"ש האחרון גרמה ללא מעט תקלות בעיר שרבים מדברים עליה אך בתקשורת לא שומעים אף לא מילה אחת .

החלפת מנעולים

בראש ובראשונה – החלפת מנעולים בירושלים. המנעולים ברוב העיר קפאו בשל הקור הרב וכך יצא מקרה שבו רבים מאנשי העיר שניסו בסך הכל להיכנס לבית החם על מנת לברוח מהקור מצאו את עצמם עם מנעול לא תקין ותקול והיו צריכים להזמין מנעולן שיבצע עבורם החלפת מנעולים.

בעיות הספקת חשמל

עוד תקלה שקרה במהלך הסופ"ש האחרון זה בעיות הספקת חשמל. חברת החשמל הודיעה מראש שכן יש סיכוי לא קטן שיהיו שיבושים בהספקת החשמל בשל הצורך של הרבה אנשים לחמם את ביצם בגלל הסופה הקרה בחוץ, וגם במיוחד בירושלים, הציבור הדתי ידוע כציבור שמעלה את צריכת החשמל בצורה דרסית לפני כניסת השבת עם חימום האוכל, הבית ועוד ושני השילובים האלה גרמו לשריפות נתיחים והפסקות חשמל פתאומיות באזורים נרחבים.

למידע על התקלות לחצו כאן

חסימת כבישים

בעיה שלישית היא חסימות דרכים וכבישים. בגלל הנסיון הרע מהסופה שפקדה את ישראל ואת ירושלים בשנה שעברה, מראש הכינה המשטרה חסימות כבישים מרכזיים המובילים אל העיר ובתוכה. אפשר להגיד כי ירושלים ננצרה שוב לכמה שעות בגלל שמירה על בטחון הנהגים והתושבים בעיר שהונחו להישאר בתוך ביתם עד יעבור זעם.

אז אחרי שהבנו את הבעיות שהסופה יכולה לגרום, לגבי החשמל, תנו לחברת חשמל לטפל בזה כמו שהם יודעים בצורה הטובה ביותר, ולגבי הכבישים תשאירו את העבודה למשטרת ישראל אגף התנועה, אבל לגבי מנעולים, אם גם אתם נתקעתם עם מנעול תקול, הזמינו החלפת מנעולים על ידי מנעולן מוסמך ומקצועי ותוכלו להמשיך לישון בשקט ובבטחה!

Back To Top