כיצד לבחור מצבר לרכב

כולם מכירים את הבעיה הזאת שהמצבר ברכב נגמר ואנו תקועים עם הרכב שאינו מניע אין דבר יותר מתסכל כאשר ממהרים להגיע לאירוע או לעבודה והרכב מסרה להניע בכל תוקף אמנם ישנם הרבה סיבות שהרכב יכול לא להניע אך לרוב החשוד המרכזי בבעיות הנעה הוא המצבר. ניתן לזהות מצבר חלש על פי כמה סימנים שניתן לראות כבר כמה ימים עוד לפני כגון התנעה קשה או תקתוקים בהתנעה או אורות חלשים וכו' כל אלו תסמינים של מצבר תקול וחלש אך לפעמים המצבר נגמר גם ללא התראה מוקדמת . כאשר קורה מצב שכזה חובה להחליף את המצבר של הרכב  אבל אז נתקלים בשאלה איזה מצבר לבחור לרכב ומה עלינו לבדוק במצבר כאשר מעוניינים לרכוש מצבר לרכב? והיכן ניתן למצוא מצבר בזול?

ממה מורכב המצבר? – לחץ כאן

ישנן כמה דברים חשובים שעלינו לבדוק במצבר לרכב למעשה ניתן לחלק את המצברים לשלשה סוגים מצבר רגיל מצבר אטום ומצבר בטכנולוגיה חדשה הנקרא מצבר ג'ל לכולם ישנם חסרונות ויתרונות החסרון שיש במצבר רגיל הוא שיש לבצע בדיקה וטיפול תקופתי כל כמה חודשים למצבר היתרון הוא שהמחיר יחסית זול לעומת הסוגים האחרים של המצברים במצברי ג'ל ומצברים אטומים אין צורך לבצע טיפול או בדיקה של המצבר אך המחיר יהיה יותר יקר ממצבר רגיל.

חשוב לזכור כי לכל רכב ישנה צריכה שונה של חשמל על פי התקנים של יצרניות הרכב השונות ולכן יש להתאים את גודל המצבר לסוג הרכב הצריכה נקראת אמפר שעה וכל רכב יש את האמפר שעה שהוא צורך כדי לדעת כמה אמפר שעה הרכב צריך יש להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה בתחום בנוסף לכל  מצבר ישנם שני קטבים מינוס ופלוס כיוון הקטבים שונה מרכב לרכב ויש לשים לב לכיוון של הקטבים כאשר רוכשים מצבר לרכב.

מצבר לרכב ניתן להשיג בחנויות השונות של אביזרי הרכב וחלקי חילוף לרכב או במוסכים השונים אך המחיר שנשלם עבור מצבר ממקומות אלו יהיה לרוב יקר יותר מהמחיר האמיתי של המצבר לכן טרנד הפופולארי היום הוא חברת מצברים המספקת שירות מצברים עד הבית חברות כאלו לרוב מחזיקות ברשותן את כל סוגי המצברים מכל יצרניות המצברים הקיימות בשוק עקב עובדה זו ניתן להשיג מצבר במחירים נמוכים בהרבה ממקומות אחרים אך לא נופל באיכותו ובטיבו כמובן שניתן להשיג מותגים מוכרים אצל חברות המצברים וגם עליהם לא נשלם מחיר יקר היות וחברות המצברים חוסכות עבורנו את פערי התיווך. בנוסף המחירים משתנים בין רכב לרכב וניתן לעיין במחירון המצברים לפי רכב כדי לדעת את ההבדלים בין מחירי המצברים השונים.

לסיכום, תמיד כדאי להשקיע במצבר איכותי עבור הרכב אך כדאי ומולץ לעשות השוואת מחירים ולכלול בתוך השוואת המחירים את חברות המצברים כך תוכלו להשיג מצבר איכותי במחיר הוגן ושווה לכל נפש.

כתבות מומלצות על מצברים למכוניות:

 

Back To Top