פתיחת סתימות ביוב בלחץ

לאחרונה נראה כי ביובים לא מספקים את העבודה כמו בעבר. למרות קידמת הטכנולוגיה ומערכות הביוב המתקדמות בבניינים חדשים עדיין ביובים נסתמים בצורה בלתי רגילה בשנים האחרונות, מה שמעלה הרבה שאלות בתחום, שאלות שאנחנו נשמח לענות עליהן במאמר הבא

בשנים האחרונות, פתיחת סמימות ביוב בלחץ נהיה תחום מאוד ריווחי ומאוד משתלם עבור כל חברות הביובית בארץ. השאלה הנשאלת היא מדוע עם כל הטכנלוגיות יחד עם שדרוגי מערכות הביוב בבניינים חדשים וכן בכל עיר נעשות עבודות רבות לשדרוג מערכות הביוב, כיצד נוצר המצב האבסורדי שעדיין מערכות הביוב קורסות הרבה כל כך.

התשובה היא מאוד פשוטה – מגבונים לחים!

בשנים האחרונות, אנשים ממעיטים להשתמש בנייר טואלט כאשר הם בשירותים ויש העדפה גדולה יותר לשימוש במגבונים לחים. בנוסף, ישנן המון רשתות Low Cost (כגון מקס סטוק) שמוכרות מגבונים במחירים מצחיקים, כמעט כמו מחירם של ניירות טואלט, והרי מגבון לח לא משפשף את העור כמו מגבון אז ההעדפה למגבונים נעשית גדולה יותר.

סתימות בביוב בגלל מגבונים לחים

כאן מתחילה הבעיה, מוכרים לנו מגבונים זולים, כאלו שלא מתכלים (לעומת נייר טואלט שכן) ובנוסף, ישנן חברות שמוסיפות חטא על פשע שרושמות כי המגבונים שלהם אכן מתכלים אך בבדיקות מעבדה שנעשו על ידי מומחים לאיכות הסביבה ניתן לראות בבירור שאין דבר כזה מגבון לח מתכלה. (למאמר המלא לחצו כאן).

פתיחת סתימות ביוב בלחץ

על מנת לקבל מערכת ביוב איכותית ומתפקדת יש לבצע שני דברים

  1. יש להפסיק להשתמש במגבונים לחים ולזרוק אותם לאסלה. אם משתמשים במגבונים לחים יש לזרוק אותם לפח האשפה.
  2. יש להזמין חברת שירותי ביובית שתבצע פתיחת סתימות ביוב בשיטה הטובה ביותר עבור מערכת הביוב של המבנה, תנקה את כל השאריות של מגבונים שנמצאות ברשת הביוב הבייתית ומשם בארחיותכם לשמור על המערכת נקיה ופועלת כשורה.

לסיכום: שימרו על מערכת הביוב שלכם תקינה והיא תפעל לשנים ארוכות ללא כל צורך בתיקונים ובהוצאות כסף מיותרות. יש לציין כי הזמנת ביובית לפתיחת סתימה יכול להתחיל כמה מאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים, תלוי בגודל הביוב ורמת הסתימות בו.

אז חיסכו מעצמכם את הכסף המיותר ושמרו על מערכת ביוב תקינה

Back To Top