רכב ישן לפירוק וחיפוש אחר רכבים חדשים שווים

זה כבר הרבה זמן שאני מחפש את האחת שלי , טוב לא החברה או האישה אלה רכב מושלם שייתן לי ולמשפחתי מענה ארוך טווח לשנים הבאות . אומרים "שלא כזה קל למצוא רכבים חדישים במחירים מוזלים במיוחד" ולכן עבדיכם הנאמן למד וקרא קצת את השטח ובפוסט הזה אספר מה מצאתי בדיוק 🙂

לא מזמן קראתי כתבה מעולה בכלכליסט בתחום הרכבים. משהו מאוד מעניין שיצאתי ובדקתי עוד לפני שמכרתי את הרכב הישן לפירוק זה את אופציית השוק ומחירון הרכבים החדשים ולהפתעתי מצאתי דיל מיוחד ולא סתם דיל, אלה קונספט מאו דפשוט שכולנו מכירים בתחום עולם הקופונים באינטרנט.

מסתבר שחברות גדולול כמו ואללה שופס או שלמה SIX , מספקים קופונים לרכבים , לא ממש האמנתי עד שבאמת דיברתי עם מספר אנשים שאכן רכשו דרך ואללה שופס רכבים. התהליך היה מאוד פשוט לפי שלבים קלילים וברורים.

  • מכירת הרכב הישןפירוק מכונית שטרם זמנה לפירוק ( תוכלו למצוא המון חברות רכבים לפירוק שישמחו לקנות את הרכב שלכם )
  • השלב השני יהיה לחפש דילים וקופונים באתר בקטגוריית הרכב בקישור הבא לדוגמא תוכלו לראות איך אפשר להשכיר רכב ולקבל קופון של 42 %…. ( תקשיבו המחירים שם פשוט לא הגיוניים, או שהעולם קורס או שבעל הבית השתגע , השכרת רכב ב 75 שח זה פשוט בדיחה ,אין לי מושג איך חברות כאלו מרוויחות עם תעריפים כאלה… אבל לנו כצרכנים זה לא כזה משנה העיקר לקבל את המוצג הסופי ובמחיר הכי נמוך שאפשר! )
  • מצאתם רכב או דיל שמתאים לכם ? מעולה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להירשם לאתר ואללה שופס ולבצע הזמנה דרך האתר. כמובן שאופן התשלום הוא בעזרת כרטיס אשראי בלבד וחנות ואללה מספקים אחלה תנאים ותשלומים מאוד גמישים ונוחים!
  • ביצעתם את ההזמנה? מעולה כל מה שעליכם לעשות הוא לחכות ששירות הלקוחות יצרו איתכם קשר ואתם על הגל !

קופונים בתחום הרכבים יש לציין שקונספט הקופונים עובד מעולה בכל תחום וישנם עוד המון אתרים המציעים שיתופי פעולה על בעלי עסקים שונים כדי שאנחנו נרוויח , הרי מי לא מכיר את אתר הקופונים הגדול גרופון ? מי היה מאמין שחברת גרופון מספקים גם דילים לרכב ? מסתבר שכן ויש בגרופון אחלה דילים ששווה לבדוק! מומלץ בחום.

האמת שלהירשם לאתר גרופון ולחפש דילים על רכביםזה מאוד פשוט מצאתי סרטון מעולה שיסביר לכם איך להירשם ולבצע רכישות שם

אז זה היה השבוע שלי… מכירת מכוניות לפירוק  ( אחרי שמצאתי אחלה סוחר שהסכים לשלוח את הרכב שלי למגרש פירוק רכבים , בכל זאת עבור גרוטאה או רכב לגריטה קיבלתי 1000 שח אז אני לא במעמד להיתלונן כרגע ) . מצאתי דיל מעולה והצלחתי לחסוך 20% במחיר עם קופון מעולה עבור רכב חדש. אני מאוד ממליץ לכם לקרוא את הכתבה של אתר כלכליסט שקישרתי אליה היא באמת מראה את כל הזויות שצריך לקחת בחשבון על מנת לקבל הנחות תמורת רכבים יד שניה במצב חדש ביותר.

לילה טוב ! שנה טובה , יום כיפור בפתח ואנחנו מתכוננים אליו בקוצר רוח! למרות שתפילת יום כיפור מאוד ארוכות אבל ראוי בהחלט לכבד את היום ולהקדיש זמן גם לדברים החשובים באמת ( עבורי לפחות)

 

Back To Top