מזנון גבס לשינוי מהותי בבית

לא צריך להתפשר על רהיטים מזנון גבס אחלה פתרון.

החיפוש אחר הרהיט המושלם מייגע ולא נעים. בהתחלה אנו מלאי התלהבות ורצים מחנות לחנות, לאחר מכן אנו נוכחים לדעת כי אנחנו משלמים מחיר יקר מאוד בעבור רהיט שאינו מתאים לכל הצרכים שלו וגם לא לטעם שלנו.התוצאה שאנו נאלצים להתפשר ולשכנע את עצמנו כי נתרגל למראה. במקום להתפשר, פשוט תבנו מזנון גבס.

אנו רגילים לראות רהיטים מחומרי גלם כמו מתכת , עץ או אפילו פלסטיק. לבנות חלק מהקיר בגבס ולהפוך את הקיר עצמו לרהיט- נשמע לחלקנו מוזר. יחד עם זאת, מדובר בפתרון יעיל מאוד, פונקציונלי ויפה .המחיר אגב, נמוך ביותר.

מזנון גבס מתאימים לצרכים שלכם ולעיצוב שאתם אוהבים.

מזנון גבס מאפשר לכם להרכיב את המזנון שמתאים לכם אישית. חשבו מה עליכם להניח במזנון. האם תרצו שיחזיק גם את הממיר ויסתיר את הכבלים?האם תרצו להשתמש במזנון גם לנוי ולאחסן בו כלי קריסטל? חשבו מראש מה אתם רוצים מהמזנון שלכם, כי מזנון גבס מתאימים לצרכים שלכם ולעיצוב שאתם אוהבים.

מזנון גבס מציע מגוון אפשרויות שילוב. ניתן לבנות את המזנון כחלק מהקיר, עם נישות להנחת חפצי נוי שונים. ניתן לבנות מזנון גבס צף- לא צמוד לתקרה או לרצפה, ואף לשלב מאחוריו תאורת ספוטים מיוחדת שתעניק את האשליה כי מזנון הגבס צף באוויר.את כל הכבלים של מערכות הבידור השונות ניתן להחביא מאחורי הגבס, בתא מיוחד שיבנה בדיוק לשם כך.

מבחינת העיצוב, תוכלו לבנות מזנון גבס בדיוק לפי הטעם שלכם. הסתכלו בתמונות שונות של מזנוני גבס וקבלו השראה. אין צורך להזמין רהיט חול ולקוות שלא יתקע במכס- כל עיצוב בגבס שתרצו, בעל המקצוע יוכל להכין עבורכם כאן בארץ.

מזנון גבס מציע נוחות מריבית ועיצוב בדיוק לפי הטעם שלכם. אם היה מדובר ברהיט עשוי עץ שהזמנתם מנגר למשל, המחיר היה מרגיע שחקים. יחד עם זאת, מזנון גבס אינו יקר כל. חומר הגלם- גבס הוא זול ביותר והעבודה עצמה עם הגבס קלה מאוד.

מזנון גבס זהו הרהיט הכי פונקציונלי, יפה וזול שתוכלו למצוא.

Back To Top