אלו סוגי מנעולים יוכל המנעולן להתקין עבורכם

אתמול חזרתי מגן החיות חי כיף בראשון לציון, פגשתי איש מאוד מיוחד שסיפר לי על עבודתו כמנעולן, החלטתי לכתוב פוסט ממה שלמדתי מהבחור

 אלו סוגי מנעולים יוכל המנעולן להתקין עבורכם?

 החלפת מנעולים בראשל"צ מתבצעת על ידי מנעולן מוסמך. תוכלו להחליף מנעול למנעול מכני אחר כמו המנעול הקיים ברשותם, או להשתדרג ולעבור למנעול דיגיטלי או ביומטרי. על כל סוגי המנעולים שמנעולן יוכל להתקין עבורכם במאמר זה.

  כולנו מכירים את המנעולים המכניים הרגילים המעטרים כל דלת. לצערנו, גם הפורצים מכירים מנעולים אלו וההגנה אשר מנעולים אילו מספקים היא טובה, אך אינה הגנה שלמה. במידה ואתם כבר נזקקים לבצע החלפת מנעולים בראשל"צ, אתם יכולים להתייעץ עם המנעולן בהקשר לדרכים נוספות להגן ולשמור על בטיחות ביתכם. תוכלו לשאול את המנעולן על מנעולים מתקדמים יותר וכיצד לדעתו מנעולים אלו רלוונטיים עבורכם.

 מנעולנים בראשון לציון אחראיים לכל סוגי המנעולים ומתמקצע היטב בכל אחד מהסוגים. כך כאשר תקראו לו לבצע החלפת מנעולים ברשל"צ, יוכל המנעולן להתאים בדיוק את המנעול לצירי הדלת הקיימים, להוסיף מנעול עליון, להתקין עבורכם דלתות חדשות ולהחליף מנעולים ישנים ודלתות ישנות. כמו כן, תפקיד המנעולן לייעץ בכל הקשור לשמירה על ביטחון הבית ולתת מענה וייעוץ על סוגי מנעולים נוספים.

 המנעול המוכר ביותר הוא המנעול המכני המותקן בכל דלת. מדלת לדלת משתנה רמת אבטחה של המנעול, ויש מנעולים מכניים בעלי שלוש סגירות, זרועות ועוד.

 מנעול נוסף מתקדם יותר הוא המנעול הדיגיטלי. אלו מנעולים פועלים על ידי זיהוי דיגיטלי בעזרת שבב זיהוי. למנעול זה יש בקרת שיכפול מפתחות, כך שתדעו בדיוק למי יש אפשרות להיכנס אל הבית שלכם ולא ייווצר מצב בו מישהו גנב את כרטיס הכניסה שלכם ושכפל אותו. סוג נוסף של מנעול שתוכלו להתקין בעת החלפת המנעולים ברשל"צ הוא מנעול הנפתח באמצעות שלט או קוד כניסה.

 בנוסף, אם אתם כבר שוקלים החלפת מנעולים ברשל"צ, תוכלו לשקול אך התקנת מנעול ביומטרי הבטוח ביותר וקשה מאוד לפריצה.

 כאשר אתם מזמינים מנעולן לבצע עבורכם החלפת מנעולים ברשל"צ, זוהי ההזדמנות להתייעץ עם המנעולן בכל הקשור לביטחון ביתכם, לקבל ממנו טיפים ולבקש שיבדוק עד כמה המנעול והדלת אכן מגנים עליכם.באותה הזדמנות כדאי אף לשקול לעבור למנעול מתקדם יותר הקשה יותר לפריצה.

 זה הכל לבינתיים ,

אני הולך לארוז כמה בגדים ולצפות במקצה השחיה בבריכה של מכבי ראשון שחיה , בימים הקרובים יש מרתון מאוד מרתק ובוא ישתתפו עשרות שחיינים מכל קצבות הארץ פה אצלנו ברשלצ. 🙂

את מי שמעוניין יכול לצפות במצגת שהנבחרת שלנו בעבר הכינה (מצגת מסיבה סוף עונה מכבי ראשון שחייה )

Back To Top