איך לבצע פירוק מכונית ולאחר מכן לטבל בצבע

אז מה זה פירוק מכוניות ואיך צובעים מכוניות?

עם הגעתו של ספטמבר מגיעה עונת קניית הרכב השנתית. אבל בעת בחירת הסוג של מכונית מגיעה בקלות לרוב האנשים, מה שהופך אתהחלטה עלהצבע של מכונית יכולה להיות אבן נגף . יש אנשים שפשוט ללכת עם הצבע האהוב עליהם , בעוד שאחרים להרהר על אפשרויות פירוק מכונית צבע על ידי התחשבות בגורמים כגון אקלים, סוג של שימוש ברכב , או בחירה המעשית ביותר, הולכים עם מה שהוא לפחות סביר להראות עפר. אבל מה אם גם זה לא יצליח ? לאחר מכן נסה פנג שואי , המדריך הסיני המשמש לסידור בתים ומשרדים , יכול לשמש גם לבחירת צבעים על בסיס של פרט פנג שואי האישי של .

לדברי האישיים פנג שואי , לכל אדם ישמספר בודד המבוסס על מין ותאריך לידה. מספר זה , המכונה גםמספר  מזוהה עם צבע. על ידי בחירתהצבע הנכון עבור מספר המסוים של פרט , פירוק מכונית הנהג יחווה מזל טוב יותר על כל זה בגלל הצבע הוא תואמו עם הפרט הזה.

שימוש אישי פנג שואי כדי לבחור צבע "הצלחה" , אשר יכול להיות מועיל בעת רכישת המכונית יוקרה. יותר לאימון כדורגל מחדרי ישיבות ? בחר צבע "משפחה" . שני הצבעים נקבעים פירוק מכונית על ידי מספר של הנהג. כדי לקבוע מספר של הנהג , ולאחר מכן את הצבע של מכונית שמתאים , השתמש בהוראות שלהלן ולאחר מכן לבדוק את התרשים שפעל לבחירה להצלחה או לצבע משפחה. עכשיו,שצריך לנהוג בקאדילק מרי קיי ורודה ? מישהו עם מספר  !

פירוק מכונית

 

צבעים שווים לרכב – פירוק מכונית

  1. אור ירוק 1 , סגול אדום , סגול, בורדו
  2. 2 צהוב, חום , בז' כסף, זהב , לבן, פרל
  3. 3 אדום, ורוד, ירוק בורגונדי
  4. 4 ירוק כחול, שחור, סגול כהה, חום
  5. 5 צהוב, חום , בז' אפור, כסף , זהב, לבן
  6. 6 אפור, כסף , לבן צהוב, חום , בז'
  7. 7 זהב, כסף, לבן / פנינה צהובה, חום , בז'
  8. 8 זהב צהוב , חום, בז' , כסף , אפור, לבן
  9. 9 ירוק כהה, חום כחול, שחור, סגול
Back To Top