מה חשוב לדעת בדרך לשדה התעופה

על עולם המוניות והנסיעות לשדה התעופה


מוניות שדה התעופה יש לך לרגע חשב אי פעם שבו מקורו בשירותי המוניות משם ? האם אי פעם חשב על כך שהאנשים מתייחסים למוניות כמוניות ? האם תהית אי פעם מדוערוב המוניות בכל רחבי העולם הם בצבע צהוב ? ובכן, בשם " המונית " כבר מיום לאחור ככל תחילת המאה ה -17 , כאשר התושבים לונדוןו לאחר מכן של כרכרות רתומות לסוסים המשמשים לפריז מעבורת לקוחות וסחורות ממקום אחד למשנו. אנשים היו מבקשים שירותי מוניות במיוחד בעת נסיעהליעדים רחוקים ,עובדה שהוא מצטיירבכתביו השונים, כגון שייקספיר . זהמהרעיון הזה פשוט כי הרעיון של מוניות התפתח בשירותי המוניות של ימינו . אבל למה את שם המונית נבחרה במכוון ?

זו מילה צרפתי תשנטבעה על ידי הארי אלן , איש עסקים ניו יורק מפורסם,ומי שמוכר להיות האדם הראשון לייבא מוניות . בתחילה, הוא קרא להם " קבריולט המונה " . חברת מוניות לשדה התעופה קבריולט הוא מונח צרפתי לתובלה והמונה היה מכשיר שהיה בשימוש כדי לחשב כמה הנוסעים יחויבו עבור שירותי ההובלה. מונית קידומת מקורםמיני מונח לטיניש פירושו " לגבות " . שם היה בשלב מאוחר יותר מקוצר למונית. הארי אלן גם הביןשהצבע הצהוב הייתי לסייע ללקוחות להפוך את הבחנה קלה בין המונית וכלי רכב אחרים.

מוניות שדה התעופה במהלך הנס שלהמרןב מלחמת העולם הראשון, כאשר פאב ברמינגהאם הופצץקצין האש גרםטיעון לעמותת המונית כדי לסייע להעביר את הפצועים לבית החולים. מאז שירותי מוניות היו מאוד שימושיים בשעת חירום , למשל , כאשר מישהו חולהו זקוק לטיפול רפואי דחוף שווה ללכת למקום פאב החתול והכלב , או כאשר אתה זקוק בדחיפות כדי להגיע ליעד מסוים. בעת נסיעה באמצעות רכב משלך ייתכן שתצטרך לדאוג לגבי מציאתמיקום חניה מאובטחת , וזה לאהמקרה בעת השימוש במונית.

אם יקרה לך לנסוע לעבודה בכל בוקר , אתה קרוב לוודאי שמת לב כמה זמן אתה מבזבזבפקקי תנועה . בעת שישב באפס מעשה בתנועה הרבה דלק מבוזבז כמו שאתה לשמור את המנוע פועל בזמן ההמתנה כדי להזיז את הרכב רק כמה סנטימטרים . שימושבשירות מוניות יהיה הדרך הטובה ביותר להימנע מוניות שדה התעופה מזהו בתהליך מזעור דלק , תיקון ותחזוקת העלויות של הרכב שלך.

אם הרוב בחר בשירותי מוניות למקומות העבודה שלהם וכל יעדים אחרים,האיום של פקקי תנועה דיווחי תנועה של קול ישראל  והתנגשויות יהיה מופחת באופן משמעותי. זה היה גם להוביל להורדת פליטת הפחמן מאז שיהיו פחות מכוניות עלדו תחמוצת הפחמן ובכך פולטות כבישי ההתחממות הגלובלית תהיה האטה. מוניות שדה התעופה שימוש במונית היא אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לנסוע. ישנן מספר חברות המציעות שירותי מוניות אמינים ויעילים , חלקם אפילו מבטיחים לשלוח מונית ברגע שהשיחה מסתיימת בטלפון .

Back To Top